Gyakran ismételt kérdések

Nem tudom a bérleti szerződés szerinti határidőre visszavinni a gépet. Mi a teendő?

Minden gép bérbeadása során rögzítésre kerül egy dátum, amikorra a gép visszaszállításra/átadásra kerül. Ha ez a dátum nem tartható, akkor kérjük, lehetőség szerint azonnal, de a gépbérlet lejárata előtt legkésőbb 3 munkanappal e-mailen jelezzék. A határidőre vonatkozó szabályokat részletesebben az ÁSZF tárgyalja.

Segítünk a munkagép szállításában!

Ha nem tudja megoldani a munkagép/eszköz el- illetve visszaszállítását, akkor kérje segítségünket. Cégünk megbízható szállító partnerekkel rendelkezik.

Meghibásodott a kibérelt gép. Mi a teendő?

Gépeinket mindig átvizsgált, kipróbált állapotban adjuk át bérlőinknek, azonban így is előfordulhat, hogy a munkavégzés közben váratlan hiba adódik. Az ilyen esetekre szakképzett szervizcsapattal rendelkezünk, akik a lehető legrövidebb idő alatt igyekeznek elhárítani a problémát. Kérjük, minden ilyen esetben vegyék fel a kapcsolatot velünk!

Nem találom a számomra megfelelő gépet!

Ha nem találja a számára megfelelő munkagépet, akkor keressen minket bizalommal. Cégünk igyekszik minden szakmai igényt kielégíteni.