Gyakran ismételt kérdések

Meghibásodott a kibérelt gép. Mi a teendő?

Gépeinket mindig átvizsgált, kipróbált állapotban adjuk át bérlőinknek, azonban így is előfordulhat, hogy munkavégzés közben váratlan hiba adódik. Az ilyen esetekre szakképzett szervízcsapattal rendelkezünk akik a lehető legrövidebb idő alatt igyekeznek elhárítani a problémát. Kérjük miden ilyen esetben vegyék fel a kapcsolatot velünk!

Nem tudom a bérleti szerződés szerinti határidőre visszavinni a gépet. Mi a teendő?

Minden gép bérbeadás során rögzítésre kerül egy dátum amikorra a gép visszaszállításra/átadásra kerül. Ha ez a dátum nem tartható, akkor kérjünk azonnal, de legkésőbb 3 munkanappal a gépbérlet lejárata előtt e-mailon jelezzék. A határidőre vonatkozó szabályokat részletesebben az ÁSZF tárgyalja.

Segítünk a munkagép szállításában!

Ha nem tudja megoldani a munkagép/eszköz el- illetve visszaszállítását akkor kérje segítségünket. Cégünk profi és megbízható szállító partnerekkel rendelkezik.

Nem találom a számomra megfelelő gépet!

Ha nem találja a számára megfelelő munkagépet, akkor keressen minket bizalommal. Dinamikusan fejlődő cégünk igyekszik minden igényt kielégíteni.